Kunglig helg plus en överraskning

Ingen fotbollsmatch blev det för mig idag, vaknade vid elva och hade riktigt ont i halsen och lite feber. Min helg har varit princip underbar. Har ju som sagt spenderat fredagen och lördagen men Julia, Jessica och Densie. Efter skolan i fredags så åkte vi fyra in till stan för att köpa chips, godis, läsk och grönsaker med dipp. Tog bussen ut till Sunnersta där vi började med att packa upp maten och spela monopol, haha. Beställde pizza på Onlinepizza. se och efter en halvtimmes väntan knackade en hel skum person på dörren med våra pizzor. Satte oss framför tvn och började titta på dom tre filmerna vi hade hyrt. Första filmen var Fame som vi inte ens tittade klart på, skräckfilm blev det sen och filmen hette Orphan. Har nog aldrig sett Denise och Jessica så svettiga efter filmen, haha. Sen titta vi på Step Brothers som vi inte heller såg hela för att alla somnade i soffan förutom Julia som somnade på golvet. Vaknade vi halv ett då jag och Julia gick upp till Jessicas säng och somnade där istället. På lördagen blev det filmmys, god frukost och en promenad i skogen. Ja helgen har varit helt klart kunglig!

Nu ska jag sätta mig i soffan och beställa bikini för igår fick jag reda på att vi ska åka till Cypern om endast fem veckor! Så underbart, plus att ttp ska med såklart. Helt klart bäst, helt klart.


Kommentarer
Postat av: fannyy :)

hihi, jag har med nyss köpt min bikini :D <3

2010-03-14 @ 21:13:49
URL: http://ffaanniiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0