Hämnden är ljuv

Sitter just nu och tittar på Halv åtta hos mig, finns nog inget skönare program alltså haha. Som sagt var det bara tre lektioner idag som var svenska, fotboll och hemkunskap. En heldag utan killarn kan man ju inte säg nej till, skönt! Som Jessica skrev så fick vi göra mat till alla på hemkunskapen och det blev kyckling med potatisgratäng. Maten blev helt klart lyckad. Sen gick vi fyra till bussen plus Simon men nej jag åkte inte med Julia och Jessica för att muppen Denise höl kvar mig i ett grep som man inte kunde ta sig loss ur plus att hon mullade mig, tack älskling! Så ja vi fick vänta tjugo minuter på nästa buss. Kom hem vid fyra och då somnade jag direkt i soffan, guld värt. Dagen har faktiskt varit riktigt bra tills jag såg bilden  som Jessica la upp.. Så nu kommer ännu en hämnd, puss Jessica.


Kommentarer
Postat av: matilda

synd att ni inte såg bilden, den är underbar (:

2010-03-11 @ 21:16:16
Postat av: jessica

asssssååååå fuck you!

2010-03-11 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0