TGIF

Thank god i't friday! Blev en kort dag för mej idag och resten av tjejerna. Först så hade vi So sen gick jag, Matilda och Julia till bussen men missa den precis så dom bestämmer sig att dra till donken men jag hade inte tid för de så jag bråttom hoppa till nästa busshållsplats. Hint! Tack Matilda att hjälpa mig över snöhäcken! Hos tandis gick det ju bra men ont som fan. Sen så fick jag åka hem så det blev inge mer. Pappa kom hem sen och vi drog och hämta Victoria och vi gick och handla nya fotbollsskor till mig och sen gick vi till Elgiganten som vanligt då. Pappa och jag reta Victoria hela tiden, såhär klockrent! Nu är jag hemma och jag är så trött efter allt hoppande. Jag tror jag ska följa med mamma på hennes träning när planen med Jenny rök. Men vi gör det en annan dag. Nu ska jag gå och pussa mina skor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha cool bild. Är det du man ser i solglasögonen?? :) <33 kraam

2010-03-07 @ 12:23:59
Postat av: julia

ja de e hon

2010-03-11 @ 19:43:44
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0