Picknick!

Jag förstår inte att min text alltid ska försvinna när jag är klar! :'(
Får väl börja om men dra ner på texten lite, orkar inte skriva igen..
Kom hem runt elva på kvällen lördagkväll från Falun där vi kom sexa, känns helt okej, kunde varit bättre men men det är ändå riktigt bra! Simon kom hit litet tag efter det. Vi somnade direkt och sov, sov och sov. Helt stört trött! I söndags hände ingenting förutom att jag "tränade" på kvällen, gick mest omkring..
Idag var det håltimme på spanskan, skönt skönt. Kvällens schema består av tacos, pluggning, tv och pluggning.

Bildvalet var inte det bästa, men jag har inga bilder längre! Den hära goda festisen var med på min och Matildas busspicknick på vägen hem från skolan idag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0