Hejdå fakta

Nu är vi tillbaka igen med ny design och allt, bra start. Som sagt är det torsdag idag och bara tre lektioner. Efter skolan åkte jag och Julia till Solpalatset och träffade där Fanny Andersson, Julia Blomqvist och Beatrice Stenmark. Blev en kvarts solning och nu känns det faktiskt i kroppen.. Hemma igen vid fyra och då blev det en dusch och en massa plugg. Imorgon är det ju svenska och matte prov som står på schemat, underbart.. Så just nu är jag expert på sex stycken författare, kommer ändå vara bort ur mitt huvud imorgon efter eller om inte före provet. Helt onödigt. Nu måste jag sätta mig in i matteboken, ta mig här ifrån!


Behöver det här nu tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0