Headline woo oo

Oj oj dåligt av mig att inte skriva mycket, eller det kanske är bra tycker ni hah.. Det som varit i vägen har varit träningar, mat och plugg! Men nu är jag här och börjar med att säga att vi hade engelskaprovet idag, det gick mycket bättre än väntat faktiskt. Skrattanfall på no:n, as jobbigt när ingen annan skrattar med en.. Matilda ta åt dig av det! Fotbollsträning på kvällen, ingenting speciellt hände förutom att vi sprang sjukt långt innan, men det gick också bättre än väntat!
Nu ska jag fråga Simon om han vill vara med mig imorgon och sen fixa mig för att sova.


Juste ni kanske inte visste att jag var konstnär i mitt förra liv och har lite känsla kvar, eller?


Kommentarer
Postat av: stolt

BRA JULIA! :D

2010-03-10 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0