Guldguldguld

Kom hem igår runt sju tiden med en guld medalj runt halsen och ett glatt leende. Inget slår att stå där ute på mattan och bara köra! Det här är fan det bästa som finns!
Åt upp nästan en hel pizza när jag kom hem och låg i badet i en timme för att få ut allt från mitt hår. Tejpen runt foten satt som gips och det var ett helvete att ta av också. Till slut så blev allt bra och jag fixade små saker till Mustangs som tävlar idag. Mer nervös till dom än vad jag var igår.

Imorse så snoozade jag i två timmar. Det var lite hopplöst men jag var så trött (är fortfarande) och nu om en halvtimme åker jag och pappa tillbaka till Kista och kollar på lilla snutten Emma.
Grattis Nicole också till guldet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0