Fredag & lördag

Äntligen lite tid att underhålla er våra kära läsare. Börjar med fredagen där efter skolan gick jag, Julia och Matilda och åt på cupido. Gott som vanligt dårå. Sedan var Julia tvungen att gå och Denise kom och vi tre gick på stan en stund tills klockan närmade sig halv sex då jag var tvungen att gå till fyrishov och byta om till matchen. Matilda och Denise gick hem till Matilda en stund om jag minns rätt. En massa tossar och en massa two man med Nicole och Jack. Skojj som det var vann Uppsala och vi gjorde bra ifrån oss. Efter matchen gömde jag mig ordentligt och vi gick och kolla på mammas träning och lekte lite. Åkte hem och myste gärnet framför tvn. Börjar också känna att Denise och Matilda har fått lite cheerleading i sig med tanke på att klockan ett på morgonen så hoppa dom runt som galningar och dansa. När vi gick upp sedan då däcka alla riktigt snabb och vakna vid tolv dagen efter. Duscha, åt mat och vi var beredda att ge oss av till staden där jag handla ett par leggings från Vila och Denise köpte massa till Michelle. Träffa även Julia Blomqvist på stan så vi fyra gick runt och sen hem till Denise en snabbis och jag fick äntligen tillbaka min älskade Tommy Hilfiger väska, min bebis! Solen gick ner snabbt och kallt blev det. Bussen hem med Julia och Denise och nu ska jag börja fixa Black Hawks och sedan kommer grannarna över för middag. Vaknade imorse med världens ont i halsen också och pratade som en skata, thanks padde!

Bild från förra veckan. Nu har jag äntligen fått alla bilder från Matildas mobil så nu smäller de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0