Förlåt för Alvin & gänget låtarna, la dom sist i alla fall! Haha (a)

Idag så var det skola igen, dagen gick snabbt vilket som var riktigt skönt. Jessica följde mig hem, hon skrev under att jag 'snabbstädade', men jag städade som aldrig förut, förlåt Jessi att jag var tråkig men det kanske var skönt utan mig skulle jag kunna tro! Riktigt stolt över min insats där faktiskt. Kollade nyss på halv åtta hos mig, söt tant som fick hela 24 poäng haha. Jag ska duscha snart, men ska hinna med att kolla på familjen annorlunda och spårlöst också. Körig kväll det här!
Och om jag får skryta, när jag ändå har chansen så fick jag mvg på mitt spanska prov. Sjukt lycklig!

Random bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0