En helg i Roslagsbro att blicka fram mot

Har precis packat klart Gusk trunken som nog aldrig har varit tyngre än var den är nu, men kläder behövs för det ska tydligen regna nu när vi är i Roslagsbro i helgen. Camp två blir det ju där tillsammans med Julis som hon skrev om i hennes inlägg. Börjar bli riktigt taggad nu faktiskt och det ska gå bättre den här gången, eller det kan bara gå bättre. Morgondagen börjar nog med att det kommer vara fullt ös i Lina Andersson bil eller ska vi kalla det Linas buss? Ja toppen kommer det bli i alla fall. Helvetes dagen i skolan var ju som sagt inget vidare med två prov på schemat. Men nu känns det bara bra, eller? Nej För nu när jag läste Julias inlägg så såg jag att kvinnan lilla hade pluggat i två timmar och fattar också vad vi gör! Något som jag verkligen skulle behöva få in i mitt huvud för det är nämligen prov på onsdag.. Tack Magister Christer! Plus att jag såg bilderna när vi var på Gothia. Kom faktiskt på att jag inte vill tillbaka. Nej jag vill bara starta om hela veckan men inget tjaffs och med en vinst som vi skulle ha tagit så hårt! Det är bara att blicka fram mot till nästa Gothia som kommer då att vara helt underbart om allt går som planerat. 

        
                                                                                                   Vi förstår nog inte hur bra vi är, vilket lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0