Victorias student

Lång men sjukt rolig dag igår. Börja med att vi gick till slottet och träffa massa där och kolla när dom sprang ut. När dom satt på flaket en stund också. Sen åkte vi, då menar jag familjen minus Vick och letade efter Cicci. Roligt att åka runt på stan en sådan dag! Vi hämta tårtorna och gick och handla det sista. När vi kom hem så var det bara att duka och ställa fram allt mat. Massa mat, musik, lek och treeevliga personer. Sen kom Rasmus och  Deniz och vi va först lite nere vid vattnet och sen gick vi hem till mig. Dom åkte och då börja jag ta kort igen. En dag kommer ni tacka mig. Har mer än 500 bilder bara från kvällen, hehe.



Nu ska jag fixa mig och sen dra ner till Fyrishov och heja på Emma & Mustangs! Ni är bäst, lycka till tjejer!


Grattis igen världens bästa storasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0