Vi vill se en fetis i vattnet

Idag är det en dag jag har varit på topp humör hela dagen! Klassen va vid typ dannemora & österby bruk och kolla runt på typ gruvar och sånt. Det mest roliga var helt klart mellan allting. När vi går typ tre km och Johan får värsta köttsåret på fingret, när Matilda får en bukett stora blommor av Amadeus och Andreas. När Jocke blir utskälld av kärringen när han slängde skräp i papperskorgen bakom disken. När vi äter glass och bara myser i solen. Sen fest på 823an! Helt perfekt dag. Fått galet många fina bilder som ni snart kan se på facebook. Nu ska jag duscha och sen bara ta det lugnt. Har ingen träning eller något som kommer och förstör min kväll!
Säg hej till min första dag med lockigt hår nu också. Mitt hår är nu helt förstört! Hejdå plattång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0