Ohhhhyes

Jag är glad! Dagen har ni redan fått information om, mys dag med klassen, surprise! Efter det så åkte jag och mamma till gränby centrum där vi skulle till expert. Den SISTA systemkameran som fanns tillhör nu mig! Äntligen är den min! :D Handlade mig också ett linne, trosa & bh. Hämtade även ett par gladiatorskor som jag beställde från nelly.com tidigare, helt galet nice. Nu har jag precis duschat, och nej Madde, du kan inte klia dig mot mina ben idag något mer! Hah.. Ligger och väntar på att batteriet till kameran har laddat klart så jag får testa den. Sova efter det, längtar till morgondagen, i alla fall till efter teatern då jag ska träffa Simon! <3<3<3<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0