Party helg

Igår, fredag så började  morgonen med frukost sen vidare till ekebyskolan, där min kusin sprang ut. Efter åkte familjen vidare till Björklinge där det var mat och folk. Mamma skjutsade mig lite senare till Simon. Vi gick till Egget ett tag för att vänta på bussen. Sen sov Simp här. Alltid mysigt med baby :) På morgonen gick vi upp runt nio med olika anledningar. Han skulle på nån klassgrej Fjällnora och jag, haha jag åkte till ica samköp för att sälja massa jordgubbar. Där hände det lite grejer, en kärring snodde en hink och en gubbe jorgubbar, jag fattade inte liksom förän efter ett tag. Men nästa gång ska jag skrika efter dom så får dom skämmas! Usch, till och med gamla kan.. Pengar har jag inte fått än, men det kommer, och det var den enda anledningen till att jag befann mig där från 10 till 15, FEM timmar i skuggan.. Stressigt hemma efter det, duscha och tvätta håret, torka håret och platta det som brukar ta sin tid. Vi cyklade till mormor och morfar. Moster Susanna har nämligen blivit färdig lärare nu, grattis! Kom hem nyss, heelt slut verkligen. Ska sova strax, men före måste jag packa lite. Imorgon blir det eckerölinjen till Åland för att spela match mot Mariehamn. Åker vid åtta på morgonen och kommer hem vid nio. Jobbigt, men hoppas på vinst och att vi har skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0