48 miljoner kr i bakfickan

Idag vakna jag tidigt med flit! Mamma kom ju igår och dagen började med att vi gick till och åt på en jätte fin mexikans restaurang. Fast även hur gulliga alla är så kan ingen tvinga mig äta mexikansk mat. Det är så snuskigt! Aja, sen gick vi till ett slott, ursäkta mig! Hus som Tod har designat. My fucking god säger jag bara. Mitt nya mål i livet är att gifta mig rik och flytta in i ett sånt här hus. Det var helt underbart! Man blir så kär i det! Någon som har 48 miljoner att köpa detta underbara ? Köpte lite smink och filmer och sen åkte vi till Walmart och handla mat. Om två dagar åker vi till Arizona så då blir det hejdå Texas! När vi kom hem så tog jag och Emma en promenix med Aggie. Snart blir det mat!
Juste, när mamma kom hit också hade hon en present till oss tjejer. Bea chips och godis!!!








Kommentarer
Postat av: johan

oh jerre jerre its wild world its hard to get every thing you want but you can always hope that you will be ritch och har råd med huset :)

2010-06-30 @ 02:52:56
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHHAH!

2010-06-30 @ 02:56:35
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0