Grattis Rasmus!

Gårdagen började med lite städning. Sen kom Fanny och senare Shatil. Vi gjorde inte någonting speciellt men det var kul att träffas hah. Kände mig lite stressad när först Rasmus skulle komma hit med min cykel som han har haft väldigt ganska myket länge nu och sen cykla till gränby centrum. Men så fick jag den brillianta idén att pappa kunde skjutsa mig när han kom hem. Vi åkte upp till gränby och efter mycket springande så fick jag hem till Halmstad ett par tofflor, vattenflaska och två strumpor. Lämnade även tillbaka ett par rosa kortbyxor på Gina Tricot som byttes till ett par beiga och ett par andra korallfärgade kortbyxor istället!


Jag tänke gå och lägga mig tidigt igår kväll så gick upp till min säng runt halv elva. Men så fastnade jag med min iPod som vanligt, action baggy & rat on a scooter kan jag inte hålla mig från.. Mamma kom hem vid tolv efter att hon hade varit ute och ätit med jobbarkamrater. Hon kom upp och skulle säga godnatt så har hon ett par skor med sig, 100 kronor och superfina. Jag hade letat as mycket under dagen efter några skor som skulle passa midsommar outfiten men hittade aldrig några. Men så fick jag dom skorna som var perfect match! Fortsatte spela och somnade istället runt halv två, alltså inte som planerat.
Dom senaste dagarna har jag drömt minst fem konstiga drömmar varje natt och jag orkar verkligen inte! Jag vaknar helt vettskrämd varje gång och nyper mig och vill inte att det ska vara sant, visst att det är lättnande när jag inser att det inte är verklighet, fast det är ändå helt sjukt jobbigt! Jag kanske borde sätta upp min drömfångare som just nu ligger under sängen, kanske det som är det stora problemet?
Aja nu ska jag lägga mig på min filt på gräsen igen och få damp på alla kryp, redan fått sex styckna äckliga kliande myggbett..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0