Emma, varldens basta syster

Hemsk natt. Verkligen helt sjukt dalig! Mina halsmandlar ar nu storre an storst. Kan kanna hur dom sticker ut och gor sa forbaskat ont! Har varit helt dunder trott hela dagen idag for jag inte kunde sova inatt. Sa ganska langsamt gick det genom hela dagen. Aven fast dagen inte ar slut an. Idag blev det ingen pool for det ar faktiskt stangt pa mandagar sa personalen far en dag ledig. Vi akte och shoppa idag i en affar som allt fanns i den. Allt fran vaskor, smycken, klader, skor, klockor och mer. Fick hem en klocka och ett uttag som ser ut som ett hjarta dar man kan satta in tva par horlurar och lyssna tillsammans. Allt annat var for mycket for en enkel tjej som mig.
Nu ska jag och tjejerna laga svenska kottbullar. Ah va gott!



YUMMIEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0