Sammanfattning

Igår så började jag skriva men så fick jag bråttom och nu ligger jag väldigt mycket efter.. Men har så mycket att göra och känner inte att datan lockar mig när det finns andra roligare saker att göra.
I torsdags kväll så kom Fanny över. Konstigt nog så lyckas hon och Pontus komma samma dagar, som slutar alltid med sällskapsspel. Vi somnade hmm jag vet inte när, men vaknade av att klockan ringde halv nio. Jag skulle upp och sälja jordgubbar igen. Även fast det inte är det roligaste så lär man sig mycket och får pengar, såklart. Stressande gång hemåt vid fyra tiden. Klockan fem var det nämligen samling i ladan. Vi skulle åka till Norrtälje och spela match. Som sagt så förlorade vi. Började med att spela första halvlek med Matilda som forward. I slutet av första så helt plötsligt kunde jag inte stödja mig på mitt högra ben utan att jag började gråta över mitt knä så missade andra halvlek. Bilresan hem var rolig, tack Matilda och Amanda! Och tack för polkachockladen vi fick Sanders, den försvann diiirekt.
Ett på natten kom Simon och sov här tills igår. Vi åt jordubbar och glass i solen hihi. Senare mot eftermiddagen cyklade jag till Matilda. Fanny var redan där. Vi fixade tacogratäng och åt den ute i det härliga vädret, vi hade kul och mysigt som vanligt. Jag och Fanny somnade inne i Matildas rum och hon själv i sin brors rum. Fanny gick upp tidigare för att stå på loppis någonstans haha. Drygt en timme senare gick vi andra upp och åt en god frukost. Koll ade på Top Model Kanada tills klockan var vid tolv då cyklade jag hem.
Och så något knasigt, jag var ute och sprang i en halvtimme, deet kanske låter lite men det kändes som en evighet! Har fortfarande inte duschat men det ska jag göra nu, för nu har jag kollat klart på Top Model som har varit under hela förmiddagen, rätt vinnare var det också! Nu är det lite bråttom, skyndar mig att duscha för sen bär det  sig av till Simon Bonazzi, min kille (a)





Bilder från igår får ni någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0