Pick me up

Börjar med att säga att jag är avis på Jessica. Sen kan jag berätta att igår vaknade jag upp med min pojvän och fortsatte ha honom vid mig hela dagen. Sen på kvällen åkte jag, mamma, pappa, Simon och Rasmus till stovreta. Jag skulle spela match och dom kolla på. Det gick bra och vi vann. Vi skjutsade hem Simon på vägen och sen åkte vi hem.
Imorse så vaknade jag halv tio med toaletten som lockade mig. Jag somnade vidare fast ute i solen, skönt! Kvart över tolv åkte jag och Matilda ner med bussen in till stan. Jag hittade en t-shirt, linne, kortbyxor och ett par trosor. Vi köpte glass och gick ner till ån. Inte en aning när vi åkte hem faktiskt, men det var mys!
Om dryga en timme kommer Fanny över hit och umgås, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0