Tjugo i elva en onsdagskväll

Min onsdag började med att jag sov ut till elva, värt. Frukost och en film på det. Datorn blev mitt sällskap plus en filt, en gräsmatta, bikini och en pizza, haha. Mamma kom vid ett då vi åkt och fixade ett ID-kort hos polisen. Man kan ju verkligen inte se lite bra ut på en sån bild, hemskt att vara visa det sen! Väl hemma så fick jag i uppdrag att klippa min hund Foppa med en rakmaskin. Mamma drog först och hon var värst verkligen! Stackars hund med en rand som det inte finns hår på! Huvudet blev jag inte klar med så nu har han en liten kropp och stort huvud, stackarn. Åkte till Cykel och Skid där jag köpte nya fotbollsskor som blev ett par mörkblåa Vapor, lite annorlunda sådär men det gillas. Direkt vidare till samlingen och matchen mot Danmark. Förlust med 3-0 men något annat sjukt var att jag spelade forward? Vet inte hur det hände men nu har jag spelat på alla positioner som går utan målvakt, undrar när det blir för jag kommer då inte bli förvånad. Dusch och fix av naglar blev det nu mot kvällen.
Imorgon ska jag träffa Julia och det blir en tummen upp för det!


Bild från i söndags då det blev en fika med dessa pojkar i Öregrund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0