USA IMORN! :D

En mycket rolig dag vid Fyrishov med tjejerna. Men kallt var det! Burrrrr..
Va publik för ett nytt tv program om postkodkampen.
Fick maaaaassor av gott, filtar, regn ponchos, roliga producenter och fattyboys. Tumme upp för det!
Nu ska jag återigen packa det sista efter all tvätt från igår. Lite roliga bilder också från idag?

Imorn natt/bitti så åker jag, mina två syrror Victoria och Emma och Vicks kompis Filippa tillbaka till Usa. Mamma och pappa följer inte med denna gång, dom drar till Frankrike.. Men efter en vecka kommer också mamma. Jag lovar redan nu att det kommer vara galet och kaos för oss. Fyra små dumma flickor i en av världens största flygplatser. Ja, precis vi byter flyg i London. Önska oss lycka till, snälla! Men när (om) vi kommer till Dallas så blir vi upphämtade av vårans mosters country club. Men, jatack!

HEEEEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! (Ganska glad också att det är svinkallt och regnar här och det kanske 36 grader i Texas!)

Ett grattis till Julia och Simon som har varit tillsammans i sju månander igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0