Penelope, Telemachos, Odysseus & gänget

Igår förmiddag var lätt den äckligaste någonsin. Usch, den var inte bra.. Fast senare mot kvällen spelade vi upp våran teater för nära och kära. Gick lite sådär kan man säga om det men ändå skoj. Kom hem runt åtta då min Älskling redan befann sig här. Vi gjorde ingenting speciellt, bara är som vi brukar. Imorse var jag lite pirrig, vi skulle ju spela upp teatern tre gånger. Första uppträdandet gick as bra, då spelade vi för sexor och sjuor. Andra uppträdandet för niorna gick inte alls bra, dom verkade inte uppskatta det lika mycket som åttorna gjorde efteråt, fast lite kul tyckte nog dom att det var minsann! Alla åttor skrattade nämligen åt nästan allting och det var riktigt skönt, tackar första raden som deltog i det: Maja, Fanny & Julia! Åt äcklig korv och städade skåpet efter det. Konstigt att se det så tomt efter ett år. Hoppas vi slipper att ha skåpet högst upp i nian, för det kommer jag aldrig palla, mjölksyra i benen flera gånger om dagen är inte okej!
Jag och Matilda åkte ner på träning på danelid med massa 97or och 96or, lite fjolligt men ändå var det okej att vara där. Duschat, packat lite, aa lite för jag tycker det är as jobbigt att packa, fortsätter imorgon! Strax är det sovdags, imorgon klockan kvart i ett utanför vaksalakyrka för att ha avslutning. Skööönt med sommarlov, ofattbart än och kommer nog ta ett par veckor innan jag fattat att det är sant. Det tråkiga är ju att niorna slutar, det är galet tråkigt om jag ska vara ärlig.


Haha we made it!


Kommentarer
Postat av: julia

man får väl ställa upp liksom.. nej men den var faktiskt rolig om man heter julia och har humor :D

2010-06-10 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0