Första juni

Sista 'riktiga' tisdagen innan lov, kan knappt tro det. Skönt som satan men as tråkigt när alla nior går ut. Vill inte tänka så långt än, uuuusch! Var hos en kiropraktor efter skolan, och ja det var faktiskt fel på min rygg, så mycket som jag klagar.. Han vred och knäckte och höll på. Ska tillbaka nästa vecka igen och ska ha försökt slå honom att stå planka i 2 minuter och 45 sekunder, tre gånger med en minuts mellanrum, aaaa jo tjena! Får vara glad om jag klarar det i en minut en gång.. Jag och Matilda hade planerat en springtur runt högarna idag, aldrig varit så sugen på att springa, nej då får jag inte det för honom efter han har fixat till det sådär.. Jag måste ju träna upp mig inför alla fotbollsaktivitetar nu som kommer. Tränade inte på hela förra veckan pga halsfluss.
Nu blir det en liten genom checkning i matteboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0