Surprise !

Jag har inte heller så mycket tid som Jessica verkar ha men jag försöker i alla fall. Sammanfattningen om matchen fick ni ju av Julia så då behöver jag inte säg så mycket. Igår kom först Fanny och vi satt ute och snacka som vi nog aldrig har gjort förut tror jag. Julia kom cyklades sen och då blev det en sväng upp på taket, gjorde mat och satt ute i det varma och sen en film mot kvällen. Fanny väckte mig med en lite puss på kinden innan hon skulle gå och jag och Julia sov vidare fast i olika rum. Haha kändes som riktiga syskon när vi gick upp samtidigt men kom ut ur olika rum. Frukost men sen så åkte Julia. Jag satt vid datan tills det var samling vid ladan då det var hemmamatch som skulle spelas, mot Håbo. Tro det eller ej men det blev ännu en förlust till, lustigt.. Nu har jag duschat och ska nog kolla mig igenom This is it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0