Staterna om en dag!

Längtar längtar längtar såhäär mycket till det underbaraste landet på denna jord. Haha, fett töntigt men jag längtar faktiskt grovt! Åker imorn natt! WIE!


Min första sommarlovs dag började med att vakna så sent som möjligt för att återhämta sig från helgen. Packa, städat och tvättat lite till usa resan. Vid två åkte jag och systern min till stan och vi åt lunch och vi båda fick med oss en var sin bikini hem. Systern bjöd, haha TACK VICK! Sen tog jag bussen till Älskling och hade det myyys. Fick springa till stan, haha fråga inte varför men sen när jag kom fram fick jag lite sällskap av ''vänner'' som kom ihåg mitt namn, yeey! G O D N A T T !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0