Sommardag

Klockan 11.19 imorse ringde det och jag svarade. Susanna hade ringt i ungefär en timme utan att jag reagerade till när jag sov, men så svarade jag till slut som tur var! Hon frågade ifall jag ville följa med till landet och det är klart. Stressade att äta en frukost. Simon som hade sovit över och Daniel följde också med. Vi hämtade upp Charlotta i stan också. Åkte förbi ica maxi och handlade lite till lunch som vi åt när vi kom fram. Bulgur sallad och casadias som ni förmodligen inte vet vad det är när jag inte kan stavningen heller. Men det var underbart gott i alla fall. Efter lunchen gick vi ner till våran lilla strand och stod på bryggan och tvekade på ett bad. Men jag orkade inte stå och tjata på dom så jag hoppade i själv, först! Låg i solen och bara hade det bra. Vi åkte hem runt sex igen. Härlig roadtrip! Som två dagar innan var jag ute och sprang idag igen, jag känner mig rätt så duktigt fast jag måste klara längre tid, imorgon får det bli! Nu blir det nog varma mackor och sen glass. Simp sover här i natt igen och vi får se vad vi hittar på imorgon, Fanny och Shatil kanske?
Un besoo!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0