Paradiset

Jag som bloggar mest. Det ar ju bra, trodde inte jag skulle kunna gora det sa mycket men det gjorde jag.
Som sagt har vi varit vid poolen idag. Hur skont som helst. Fick mina alskade chicken fingers and touts idag ocksa sa nu ar magen extra glad. Vi hade poolen forst sjalva ett bra tag och sen kom det andra. Brant mitt ansikte rejalt och nu borjar man se skillnaden eftet tva dagar i solen. U n d e r b a r t ! Tva veckor till av detta harliga!
Sara min moster brukar alltid ta upp vadret pa sin mobil och kolla Uppsala och skratta och saga suckers. Helt ratt ord! Nejda, det ar sakert fint dar hemma i Sverige med ?
Ja, det har ar paradiset. Med ett stort P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0