Otursbarnet

Ja, hej. Dålig uppdatering, jag vet men de senaste så har jag inte orkat någonting. Får ju inte gör någonting heller. Men igår trotsade vi ''lagen'' och vi gick till då Hurricane Harbor. Nog det roligaste jag har haft det i en kö. Vi fyra tjejer ska åka en kana då börjar vi se att Emma vinglar jätte mycket. Till slut så märker vi att hon svimmar och vi fångar henne. Hennes lilla kropp öööverallt och värsta limbo ryggen. Sen så hjälper vi henne och vi kan inte sluta skratta! Stå i kö i en timme och att komma ner tog det fem sekunder. Seriöst. Fast jävligt roligt var det och alltid jag som får den oturen att åka med ryggen mot. Tack.. Nu är mina exem värre än värst så nu är det bara att sitta inne med hundarna. Ikväll kommer mamma och då ska jag få medicin. Svenskt medicin! För en gång skull. Har ingen rolig bild, så just nu får nu bara en puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0