Min mammas dag

Min underbara mammas födelsedag idag, grattis igen & jag älskar dig! Annars så vaknade jag vid halv åtta då grannen gör om hemma så det lät en aning. Gick ner till soffan och somnade om till elva. Mamma hämtade mig senare på dagen då vi åkte till Gränby. Fick med mig en tröja, klänning, två kjolar (Nu har jag hittat min kjol Julia) armband, hårnålar och lite annat till Halmstad. Väl hemma blev det ett till försök att fixa hunden till Midsommar, lyckades äntligen! Födelsedagsmiddag med familjen som blev sushi och lite presentöppning.
Imorgon flyr jag till Öregrund över två nätter och det ska bli riktigt skönt, bort från veckans galenskaper. Bloggning blir det säkert från min sida under helgen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0