Light up!

Är det såhär det ska vara ? Nätterna, ligga och känna att man inte kan andas. Panik, såklart och det fortsätter till andra saker. Trött på dagarna och inte kunna svälja mat och känna att knänen under en viker sig för varje steg man tar. Nej, inte på sin semester så ska det inte vara så.
Har legat i min säng i två timmar nu efter middagen och vilat. Ligger och kollar på tv3 play och kanal 5 på ur usla program. Det är tre på natten i Sverige och åtta på kvällen här så ingen ar inne på facebook eller liknande. Vet inte om jag bara är över trött just nu men jag gillar det helt klart inte.
Imorn kommer jag vara tvungen att sitta inne hela dagen. Tack.
Den tiden jag inte gör någonting alls får min att fundera och tänka. Tänka på alla mina älskade hemma i Sverige och hur det skulle vara om inte jag var sjuk just nu. Hejhå va det skulle vara livligt här då. Men nej, så är det inte. Kanske en annan gång? Kanske inte.

Excaliburs! Fortsätt kämpa. JAG ÄLSKAR ER!










Bilder tagna av www.youbetterwork.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0