Idag är det onsdag

Åhå, min morgon känns sådär. Gick upp till bussen och väntade på att Matilda skulle skicka vart hon satt på bussen, men det kom aldrig. Då inser jag att jag är lite fel, en hel timme för tidig. En galet tung väska har jag med mig idag också, med massa lakan! Ryggen har inte direkt sin bästa tid heller. Vill ha kväll nu, men känna att dagen varit bra och att teatern har gått bra. Spola tiden åt mig tidsguden! Vi ska på två museum idag, efter så åker vi till skolan för att träna på teatern igen. På kvällen runt halv sju - sju så kommer föräldrar/släkt till aulan för att kolla på oss spela upp våran föreställning, buhu.

Madde sexxiiiiiiiiiiiiiii ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0