I have the simplest taste, I´m always satisfied with the best

Lite ändringar under dagen blev det. Blev inget med Sara Årehed och inte heller någon innebandyträning som var planerad. Solade hela dagen fram till tre då jag tog bussen till stan och då tandläkaren. Nu är det bara att räkna ner till fyra veckor då allt åker borta och man kan börja leva igen! Tre långa år nu men nu är jag äntligen klar och det känns underbart! Nu håller jag på att skriva packlista till Halmstad för måste börja packa imorgon för i helgen under midsommar är jag i Öregrund. Fanny och Denise kommer också ut under helgen så det blir ju klockrent! Imorgon blir det lite packnig, köpa kläder tills midsommar och saker till Halmstad.
Imorgon fyller min underbara mamma år så då ska vi ner på stan och äta, jag älskar dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0