Hurricane Harbor

Yesyes, nu är vi hemma igen och vi beställde hem kinamat och för oss så kom dom samtidigt som när vi kom hem. Inte som Julia :)
Får ju inte vara i solen mer så idag försökte vi hitta på något vi kunde göra inne. Till slut så blev det emellan bio och bowling och det blev bio. Är för dålig förlorare för bowling för jag är så jävla dålig! Men vi kolla iaf på Grown ups, och det var helt underbart bra! Min humor påå pricken! Lite awkward blev det när typiskt svenska skämt kom och bara vi fyra tjejer börja garva och alla helt knäppt tysta, lite stelt sådär, haha! Sen åkte vi till en av Tods hus och han tog ett par och två små tjejer en runda runt huset och vi andra satt och prata. Nu är vi somsagt hemma och mätta, missa nyss Rasmus också som va på datorn en stund sen.. :(

Imorse efter min första goda natt så vakna jag och det blev inte så god. Min solexem hade blivit tre gånger värre under natten och mina läppar klassade nästan som Kissie läppar. På något sätt hade dom svullnat upp riktigt ordentligt så när jag kom ner på morgonen så skratta alla. Typiskt mig igen ?
Imorn ska vi till Hurricane Harbor och på måndag ska vi på Six flags over Texas, MAHA! :D


Får värsta flashbacken från förra gången !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0