Hairspray

Snabb dag fast mycket skooooj. Första natten jag har kunnat sova mycket och länge. Vakna endast fyra gånger idag och dom minns jag väl. Senare när jag vakna på riktigt så åt jag frukost och sen blev det duschen direkt. Vi åkte till en stor galleria och kolla runt och shoppa. När vi var inne på Hollister så var det två personer som frågade om jag jobbade där. Vet inte hur jag ska tolka det ? Åkte till poolen efter där vi träffa massa av våran mosters kompisar. Haha, vet inte vad dom tänkte om oss med jag hoppas att det var goda tankar. På fredag ska vi träffas alla igen och då ska deras barn komma. Wohoo..
Nu ska jag kolla lite film och mysa!
Fick även en dum fråga idag och såhär löd den. ''Är det varmt i Texas?''
Svar: JA! Varmt är det som faaaaaan! idag var det 103 grader F. Det är 39.4 grader i Celsius. Så svaret är ett enkelt ja. Det är varmt här. & det blir varmare i Arizona dit jag ska sen. Puss på det!


Det här var i sjuan. Nu ska vi börja i nian. MJAO va tiden går snabbt förbi!



Touched me, he looked at me and stared,
 yes he bumped me. My heart was unprepared,
 when he tapped me and knocked me off my feet
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0