Glad midsommar från Teeexas

Alltid dåligt att jag bloggar när det är lämpligt för mig och inte för er. Nu är det mitten av natten för er igen och jag har nyss ätit middag. Idag har vi inte gjort så mycket, vädret har varit lite si sådär när det åska och blixtra igår. Bada i poolen, och handlat lite. Har inte firat midsommar så mycket nej. Men jag kände mig tvungen så jag hoppa små grodorna runt ett parasoll. Att sjunga på svenska och leka groda, då får man många blickar. Ja, det var roligt! Fått värme utslag på hela magen och armarna så jag får inte vara i solen mer än behövande. Typiskt! Först sjuk och nu det här ? Förstör min semester mer, tack!
Nu ska jag ta hundarna på en promenad och sen mysa framför tvn och äta gott.




Kommentarer
Postat av: rasmus

hahaha en parasoll! :D

2010-06-26 @ 10:48:17
Postat av: Jessica

vadå säger man ett parasoll eller ? :O

2010-06-27 @ 01:25:29
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0