Fredag, Lördag, Söndag och Måndag.

Dåligt av mig men har inte haft en dator i helgen. Eller jo en data men ingen laddare, lyckat! Men i alla fall så har min helg sett ut så här att i fredags var jag hemma från skolan för jag skulle då till Öregrund för att fira ens student. Blev inte så långvarigt så film bjöds på kvällen. Lördagen var bara mys dag med solning och bara ta det lugnt. På söndag morgon så åkte jag tidigt hem för att åka till Mariehamn men laget för att just möta Mariehamn. Bussresa och färja blev det och matchen förlorade vi med 5-1. Så hem igen men både bussresan och färjan blev bara roligare. Undra vem det var som moonade farmför hela bussen som skulle till Gimo? Maja Andersson kan kanske komma med någont bra förslag? Bruden är ju alldeles för skön! Hemma vid nio då det var något trötta brudar som klev av bussen i Gamlis men sjuk humor.
Så såg min helg ut. Idag så hade vi sovmorgon och sen så har vi bara tränat på teatern hela dagen fram till halv tre. Snart blir det match mot Gästrikland med Upplandslaget i Tierp. Nu är det sista chansen innan elitlägret så nu är det bara att köra, helt fullt ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0