Forsta shoppingdagen!

Forsta shopping dagen idag! Borjade med att ga till en liten affar dar jag fick min fodelsedagspresent fran bade mina mostrar. Vaaaarldens kristall armband och en kristall halsband. TACK sager jag bara. Vi akte och at pa Steak n' shake sen vidare till the mall. Kom hem efter tre timmar med fyra stora pasar med vardet av 196 dollar. Ta det ganger 8, hehe.. I mina fina, underbara pasar sa ligger det tva linnen, en klanning, tva bh:ar, en hood troja, en collage troja, ett par converse och en blus. Racker for idag kanske ?
Nar vi kom hem sa hade vi lite car wash for den stora vita bilen hade lite fagel skit pa den sa jag och hundarna hade det roligt med vattnet! Nu ska Filippa och Victoria laga mat till alla i huset. Far se hur det gar, haha!
Fran planet ocksa sa blev jag sjuk. Valdigt sjuk om man sager sa. Mina gulliga mostrar ocksa ar sa overbeskyddande sa jag vet inte hur mycket olika saker dom stoppar in i kaften pa mig. En av dom ar ocksa penicilin. Super skont pa son semester!
Det har var igar kvall. Idag var det varre..
MINA ALSKADE PASAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0