ELITLÄGRET I SOMMAR, GALET!

Nu blir det ett nattinlägg från mig. Dagen var ju helt okej med teatren och grejer. För niorna gick det ju som värst, såklart, men ändå så klarde vi ut den föreställningen! Mitt i teatern för niorna så körde vi en lite gratulation för Joel Lindgren, men ingen verkade ju ändå fatta men annars så var den ju faktiskt klockren. Grattis Joel! Åttorna var ju den roligaste och tack Maja, Fanny och Julia för att ni skrattade, haha! Städ av aulan, lunch ute och sen städning av skåp och bara kasta allt. Hur skönt som helst för imorgon är det ju sommarlov, galet!
Träning på kvällen på Danelid med Akademin som då betydde vi två, 96:or och 97:or. Nu har jag packat lite, fixat musik till mobilen och är snart klar inför morgondagen. Aik elitcup väntar i Hallstavik, eller nej det låter bättre med SM faktiskt. Efter skolavslutningen åker vi imorgon och bara foorzar från första stund.
Kan ju bara säga att Gränby i nian vill jag inte till, det kommer blir riktigt tråkigt. Tyvärr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0