Det vankas sommmar

Det blev inget springande igår, hade inte ork till det. Okej jag hade det inte idag heller men kände mig tvungen till det. Första dagen en halvtimme och dom två andra dagarna, en kvart haha. Uppgraderade det till nu en hel timme! Sprang ända bort till gränbycentrum och sen ner till skolan, ångest som tusan då alltså! Sen till diös och sen runt i kvarteret. Stackars min familj var helt oroliga när jag hade varit borta så länge, föölåt. Har tagit en lång skön kalldusch nyss, det var asa skönt eftersom att det har varit 28 grader i skuggan idag. Helt underbart väder, sommaren som jag har velat ha när hösten började förra året!

Om nån timme så åker vi till landet och äter pizza. Det är liksom en tradition i släkten att dagen innan midsommar blir det pizzamys. Som tur var ska Simon också med, för jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0