Dagens: stan med vänner och träning

Tog mig ner till stan vid ett där jag fick sällskap av Denise och Beatrice. Härligt att se Denise igen efter sin två veckors resa i Turkiet! Vi gick en lite runda på stan då Bea fick några påsar med sig hem och jag och Denise en varsin bh och trosa. Våran ekonomi var inte den bästa så det blev en lunch på donken, alltid lika värt. Fick sen också reda på att jag hade träning med distrikt så det var bara att sätta sig på bussen, byta om, äta och sen åka till Stenhagen. Möte först inför Halmstad och sen träning. Lätt träning så det var ju helt okej!
Snart ska jag nog sova för imorgon ska jag träffa Sara Årehed och då behöver man ju sova ut om man ska orka med den bruden.. Det finns också en tandläkartid och träning på schemat under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0