Längesen

Oj nu var det längesen alltså! Men det är kul att se att de flesta av er besökare hänger kvar.
Förra veckan var vi ju i Halmstad på elitläger. Där var det massa fotboll, fem träningspass och tre matcher. Mellan passen var det bad i Tylösand, dans, sång, kortspel, kasta kottar, vila och massor med annat kul. Verkligen en minnesvärd vecka livet ut! Vi spelade som sagt tre matcher, första machen var mot Norrbotten då vi vann med 5-0, andra mot Göteborg 3-1 och sista mot Stockholm 4-1. Uppland, vi är sjukt bra! Hemresan var haha helt galet rolig, inga videoklipp ska upp Matilda, jag vill verkligen inte, det var kul då men nej inte mera! Kom hem på fredagkvällen runt halv elva. Jag och Mami fick tårar när vi kramade varandra, härlig känsla faktiskt (a) Simon kom senare och somnade här, helt efterlängtad kille alltså. Vi åkte ut på landet lördag morgon, där blev det massa vattenskoter, ringåk, sol och bad. Simpa begav sig hem söndag eftermiddag och jag kom hem nyss. Han kommer senare hit då blir det nog filmmys. Imorgon åker jag tillbaka till landet tror jag, får se hur allting blir. Kanske det bästa sommarlovet hittills, hoppas att det fortsätter såhära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0