Engel

Fasiken vad vi är bra på att blogga nu alltså tjejer!
Igår kväll kollade jag på film med mamma och pappa igen, vi såg edge of darkness, as bra film var det faktiskt. Efter det så kämpade jag för kärleken och cyklade till gränbyskolan för att träffa Simp. Efter ett tag cyklade vi vidare till Rasmus. Satt på balkongen, det var helt galet mys tycker jag. Vi sov över där tills idag och vaknade vid halv tolv. Åt lite där innan jag cyklade hem nyss och dom åkte till stan. Skulle gärna följt med, men mjukisbyxor och ett smörpaket i håret håller inte förutom när man är med nära och kära! Så nu är det verkligen dags för mig att hoppa in i duschen. Packa till Italien kan vara något jag också gör. Runt fem hämtar Susanna mig så åker vi ut på landet, riktigt schööönt.


Äntligen får jag träffa mina missar ikväll <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tack för kvällen! tur att det löste sig! puss på er båda! och tack för att ni finns <3

2010-07-28 @ 15:13:43
Postat av: julia

pusss, tack själv rallie <3<3

2010-07-28 @ 15:37:44
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: rasmus

<3<3

2010-07-28 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0