Big, Blue Bitch!

Nu är underbara Gothia veckan slut och det blev ett guld hem, ett b-slutspel guld men guld som guld och det tycker jag att det är starkt. Själv kan jag inte skriva så mycket för jag har ju som sagt brutit två fingrar. Jag fick en tjej över mig och landade hel konstigt på en match. Så nu blir det gips i några veckor och mindre bloggande från mig för det är jätte svårt att skriva. Men i alla fall Gothia 2010 var ju bra, underbart bra. Liseberg, spökhuset, heden, kviberg, lundenskolan, Mustafa&Torkel, små nussiga mongoler och ett guld. Dunder vecka med just det bästa laget. Ge mig en till vecka! 
Direkt igår efter när jag hade varit på akuten åkte familjen ut till Öregrund. Fick något helt konstigt gråtanfall, Julia du vet vad jag snackar om. Onsdag blir det hemfärd och då finns det bara ett ord för den dagen, Colgate!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0