Öregrund två veckor. Nu nalkas Gothia!

Då har man varit dålig igen med att blogga. Har som sagt varit i Öregrund sen två veckor tillbaka och bara tagit det hel lugnt. Hur skönt som helst med massa skoteråkande, båtåkande, solning, bad och allt som går. Ska nog inte ta upp mina veckor för det känns ju riktigt roligt att veta. Men kom hem på torsdagen och trände. I fredags blev det värsta cykelturen, först till Polishuset, skulle hämta mitt ID kort men när jag väl kom var det fel pass, pappas. Bara att cykla hem igen och byta tröja för den var ju åt hållet blöt. Japp upp på cykeln igen och hämta det. Vidare till stan för att träffa mamma. Några kassar blev det hem och middag på stan. Sen var vi med på tv i kanske tre fyra sekunder, yeey.
Idag så har jag bara packat för fullt och man kan ju nästan börja tänka om jag verkligen åker dit för att spela fotboll, tveksamt. Haha nejdå, vi har svår grupp men det ska nog gå! Nej nu måste jag packa klart, ses väl om en vecka igen. Pussssshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0