Titta men inte röra (:

Långt inlägg men jag måste komma ikapp lite. Ni har ju saknat oss så nu är jag bara allt för snäll att dela med mig. I onsdags träffade jag min långa kompis Fanny på stan. Vi tog en tur på stan och en snabb lunch. Fick hem två par shorts och en klänning. Tog bussen hem till mig där vi bytte om snabbt och sedan tog cykeln ner till Vårdsätrabadet. Fick bara stanna där en timma för jag var tvungen att cykla hem igen för träning. Men några dopp och en cola blev det och en massa sol. Träning sen som sagt, som gick bra och när jag kom hem blev väl det vanliga. Duscha, äta, sen sova. Tiiidigt på morgonen åkte jag till Julias lilla älskade land i Björk och spenderade dagen där. Åkte vattenskoter med Daniel, ringar med Julia och sen var det bara att slappa vid bryggan. Vi åkte tillbaka till Uppsala och tränade. Dåligt underlag så man blev ganska arg när man ramla hela tiden. Glass efter träning! Tack morfar Gunnar (:
Sen hade jag den turen att jag fick åka tillbaka med Julia till Björk där vi spenderade natten. Det blåste som fan. Och det lät som om det regna men man hade inte orken att sträcka sig lite och stänga fönstret.. (a)
Tydligen så snacka jag i sömnen och reste mig upp som alla i familjen Lambeck gör. Inget nytt direkt, hihi.
Mer sol, bad, Jonna och Ruuuns house blev det och då går man bara runt med ett leende med läpparna. Men humöret sänktes när mamma och pappa kom och hämta mig.. Fast man blev lite gladare igen när jag fick åka med pappa på motorcykeln den lilla grusvägen ut. Nu har vi gäster hemma, Hell & Hancock är här och nu blir det grill på grillen, promenix till vattnet och myggor på benen. Sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0