Jag förstår om ni inte orkar läsa, men i sammanfattning har jag det bäst.

Nu är det så att jag njuter och har ett sjukt underbart lov! Sen sist jag skrev har det hänt mycket. Det började med som jag sa, filmmys med älskling. Vi kollade på en skräckfilm som hette babysitter wanted, inte överdrivet läskig bara att sånt sitter fast i skallen på en och har gjort det sen dess, att vistas i mörker är inte nu min starkaste sida och aldrig varit men igår kom den, ett kolsvart hus och en liten ficklampa, något skärrad var jag men det gick bra ändå hah. I alla fall så var det mycket mys, cyklade till ica för att handla, värmde pizza och åt chips och dipp gjorde vi med. Dagen efter väckte jag Simon och var sugen på frukost. Vi planerade även att åka till Lyssnarängen för att bada med Jessica, Rasmus och Okan. Underbart ögonblick att få stå och få en värmande kram av en sjukt saknad vän, nästan kom tårarna fram! Mycket snack och lite bad blev det, härlig sommardag. Men där tog den inte slut, för vi åkte till stan och kikade lite, köpte macka, yoggi, läsk och godis som vi satt nere vid ån och åt på såkallade raggarbänken som Denise och Matilda vet vilken det är haha. Köpte ett underbart gulligt linne från Gina också. Vi blev hämtade av Pappa, i bilen befann sig även Daniel och Pontus. Vi åkte ut till landet där det blev massa fotografering för oss tjejer, sen kortspel, såklart! Somnade en timme tidigare en vad dom andra gjorde, och som Jessi skrev hade jag tydligen skrikit tennis i sömnen, inte vet jag varför men så var det i alla fall. Vi somnade på bryggan i solen och njöt av lovet. Sen kom mormor ut, med en tårta jag hade beställt, det var ju dagen före Jessis dag! As god fotbollstårta blev det hihi. Mera foton blev det under dagen, kortspel och även ett bad i det kalla vattnet fast det är ändå något man måste göra, det är ju för tusan sommar. Tyvärr blev det inte en till övernattning eftersom hon skulle på träning senare på kvällen.. Men det tar vi nästa vecka innan gothia har vi sagt tror jag hah. Dagarna som kommit efter har varit n*g*r och president spelande ganska så ofta. Brygg bygg har det också varit en massa så nu kan vi komma ut till bryggan som är längre ut utan att simma dit, äntligen! Kom hem idag och har hunnit med gränby centrum och ätit, duschat och sånt allmänt. Älskling kom över nån timme också, den underbara lukten av grabben sitter fortfarande kvar och jag sitter och lider men njuter samtidigt här. Nu ska jag strax packa. Imorgon blir det viking line med lite släkt för att åka till mariehamn och fira farfar i efterskott och bara umgås. En lång dag från sju till nio där, efter åker jag till Simon där vi på måndag drar vidare till leksands sommarland (a)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0