Oslagbart!

Kommer inte ihåg vart jag slutade sist. Men jag kan säga att denna Gothia cup var en helt underbar resa alltihopa! Ni skulle bli trötta om jag skulle nämna allt det roliga vi gjort, för det är så galet mycket. Det är i alla fall minnen man aldrig någonsin kommer att glömma. Det känns verkligen i hjärtat när jag tänker tillbaka på veckan, det kanske låter töntigt men helt ärligt det var en underbar vecka vi hade tillsammans. Efter den långa bilresan igår utan någon sömn så blev jag skjutsad direkt till Rasmus. Där fick jag en efterlängtad lång kram av min älskade Älskling som var där. Vi kollade på farsan och sen kom Shatil en stund. Vi åkte moppe hem hihi typ halv tolv, tolv någonting. Nu är klockan tio över två och han åtke hem nyss. Kanske kommer tillbaka sen ikväll som jag hoppas på! Just nu sitter jag instängd på mitt rum med mysbelysning med mtv på tv och hörlurar med skön musik. Att vila efter en vecka med nio matcher är inte fel, framförallt när det är regn utanför, men det gör saken mysigare till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0