Lambeck

Att blogga känns lite ovant faktiskt men det var varit riktigt mycket nu, helt underbara grejer faktiskt! Men vi börjar faktiskt med att säga att Jessica min efterlängtade brud är hemma efter tre veckor utomlands. Har saknat dig och gör det en aning för vi kommer nog inte träffas på ett tag.. Aja puss på dig! 
Sen kan vi börja med detta inlägg att jag skriver lite om min Midsommar. Dagen var helt enkelt hur mysig som helst och den bästa Midsommar på länge! Denise och Fanny kom på dagen och mötte dom på vägen men en fyrhjuling.. Inget jag kan skryta om precis men det gick snabbast så var tvungen, är man på landet så är man helt enkelt det! Började dagen med en vattenscotertur som slutade inte så bra. Vi alla tre åkte av bara helt sådär, GALET men ändå det helt klart bästa på dagen haha! Sen mat, åkte till stranden, blev "jagade" och Öregrund på kvällen med bra folk en glad Jesper fick man hem också. Tältet väntade på oss och såklart somnade Jesper i vårat tält, men jag och Denise lyckades sparkade iväg han vid sex tiden.
Det var min Midsommar, allt annat kommer en annan dag.




Kommentarer
Postat av: denise

älskar dig tack för allt det var sjukt kul!

2010-07-07 @ 16:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0