Jag & syster

Pappa lurade mig imorse att vi skulle åka nio på morgonen så jag var uppe och skutta runt sju på morgonen. Helt sjukt tyst i huset! När klockan slår 13.13 sitter vi i bilen påväg till Forsby. Mat, glädje, sommar och en massa glada barn. Då mår man bra! Jag var barnvakt med kameran men jag gillar det! Klockan tickar och till slut så går jag och lägger mig i hammocken med Johan i famnen, så gullig gull. Båda somnar för en stund och sen blir det mer kalas. Vi åker hem till sysslingarna, bästa gudmor & gudfar och sätter oss på altanen och kollar på gamla bilder och snackar vinter planer. Vart vi ska? När vi åker? Alla har olika åsikter men det här blir kul!
Nu blir det film mys med systrarna, Gustav och Oskar!

Bilder om ett ögonblick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0