Home sweet home

En otrolig lång dag igår och i måndags. Börja med att vårat alarm inte gick av så vi hade det cp stressigt att fixa det sista i huset och till slut var vi i bilen påväg till flygplatsen i Phenoix. Allt går bra och vi kommer i tid, mihi. Fick tillochmed vänta otroligt länge så vi samlade ihop alla våra mynt som är värdelösa i sverige och köpte massa kakor. Till Dallas går det hyfsat snabbt  så det va skönt. Vi träffa sen Sara igen och vi snacka och laddade mobiltelefonen då med. Sen så fick vi gå igenom en ny säkerhets sak som skrämde skiten ur mig.. Flyget var otroligt lång till London, helt sjukt jobbigt var det. En stor ledsen gubbe. Sen så var vi i London riktigt lökiga. Vi åt på Starbucks och väntade tills våran gate skulle öppna till slut så gjorde den det och då glömde man att man inte kan snacka skit på svenska för alla på planet var från Sverige, ops..
Tog bilen hem och tio minuter senare åkte vi till träningen och hejhå va otränad det känns som att man har blivit. Och gothia om två veckor ? :o Annars tyckte jag att träningen gick väldigt bra. Kom hem och bada och känner att ryggen dör snart. Hehe.. Sussa godnatt och nu är det en ny dag och min kära pojkvän och saknade vännen Julia och Simon kommer och badar med mig, sen följer jag med till Julias land och åker hem imorn till träningen. Sista träningen före Em. Miiihiiiii! :D

SAKNAR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0